טיפולי גוף

עיסוי רפואי

עיסוי רפואי הוא טיפול יעיל מאוד לריפוי פציעות, מחלות ושיקום. ברחבי העולם ממליצים הרופאים  לעשות עיסוי אודות ליעילות  הטיפול ללא כל תופעות לוואי. מטרת העיסוי הרפואי לשפר את תפקודן של מערכות רבות בגוף לרבות המרצת זרימת הדם בגפיים, הפחתת מתח בשרירים, הפחתת כאבי שרירים, כאבי גב וכאבי ראש, שיפור טווח התנועה של מפרקים והקניית רוגע נפשי.

צורות של עיסוי רפואי:

אופן הביצוע של העיסוי הרפואי מתחלק לעיסוי רפואי כללי ועיסוי רפואי פרטני. עיסוי רפואי כללי מתבצע על כל חלקי הגוף עם התמקדות באזורים פגועים, או אזורים קשורים למחלות ספציפיות. בדרך כלל זמן הטיפול הוא 60 דקות, עיסוי רפואי יכול להתבצע פעם בשבוע, יום כן – יום לא, כל יום כל זה תלוי במחלה או בפציעה.

צורה פרטנית של עיסוי רפואי מתבצעת רק באזור מסוים, לדוגמה: צוואר, יד, רגל וכו'   משך הטיפול תלוי באיבר או אזור אשר מטפלים בו.

לכל מחלה יש שיטת עיסוי רפואי משלה, אשר תלויה בגורמים וצורת הביטוי הקליני של המחלה. לכן טכניקת ביצוע עיסוי רפואי בעקמת שונה מהצורה של עיסוי רפואי במקרה אוסטאוכונדרוז של עמוד השדרה. בנוסף לזה צריכים להבין שטכניקה של העיסוי הרפואי משתנה בשלבים שונים של אותה מחלה . יתר על כך, אותה מחלה אצל מטופלים שונים מתרחשת בדרכים שונות. לכן עיסוי רפואי צריך להיות מותאם לכל מטופל בנפרד.

הצרת היקפים / פרסותרפיה

פרסותרפיה או ניקוז לימפטי

היא שיטה של המרצת מערכת הלימפה באמצעות אוויר דחוס שמגיע לגוף דרך מחוכים – חגורות לחץ מיוחדות שמלבישים על הגוף.

פרסותרפיה או ניקוז לימפטי גורם להפחתת אצירת הנוזלים בגוף ועוזר להסיר את הרעלים והפסולת מחוץ לרקמות העליונות כולל רקמות הצלוליטיס וזאת באמצעות האצת מחזור הדם והניקוז הלימפתי באותו זמן. עי"כ, הגוף מסלק באופן טבעי רעלים, נוזלי גוף מיותרים ומוצרי פסולת.

פרסותרפיה מיועדת  לטיפול בצלוליטיס, להורדת שכבות שומן בגוף, להצרת היקפים והורדת משקל, לטיפול בצלקות, בעצרויות, לזירוז תנועת מעיים, למניעת פקקת ורידים, לטיפול באי ספיקת ורידים כרונית, בבצקות ועייפות ברגלים (גם  בבצקת שלאחר ניתוח) וכן לטיפול בעייפות כרונית.

כיצד זה עובד?

במהלך הטיפול לובש המטופל/ת מכנסי לחץ מיוחדים המחולקים למספר תאי אויר שמתנפחים הדרגתית ומעסים את הגוף . הלחץ המופעל הוא מבוקר ומשתנה בהתאם לדרישות ותחושת המטופל/ת. באמצעות לחיצות הדרגתיות נוצרת פעולת עיסוי עדינה אך עוצמתית, אשר מתחילה בכפות הרגליים ובצורה גלית עולה למעלה לכיוון הירכיים, מותניים והגב התחתון. הלחץ המופעל על הגוף מסלק נוזלים מיותרים מתוך התאים ומזרז את זרימת הלימפה ובכך גורם לרקמות הגוף להיפטר מרעלים מזיקים ונוזלים הנמצאים בין התאים. נוזלים אלה גורמים ליצירת תופעת "קליפת התפוז" על גבי העור. לאחר סידרת טיפולים, העור הופך להיות גמיש וחלק ומערכת הלימפה מופעלת מחדש. כתוצאה מתהליך הניקוז הלימפטי (פרסותרפיה), הגוף מתנקה מרעלים ופסולת ,מזרז פירוק השומן ותהליך חילוף החומרים ברקמות.

משך הטיפול המומלץ הינו 40-45 דקות.

חשוב להקפיד על מינימום של 48 שעות בין טיפול לטיפול להשגת תוצאות מיטביות.

מתי נראה תוצאות?

כבר מהטיפול הראשון תוכלו לראות את השינוי, תוצאות מוחשיות נצפות לאחר 5 טיפולים.

כדי להגיע לתוצאות הרצויות, מומלץ על סדרה של  10-15 הטיפולים

בתום השלמת הסדרה, מומלץ להמשיך את הטיפולים בתדירות נמוכה בכדי לשמר את התוצאות.

טיפול פרסותרפיה יוצר תחושת הרפייה, הרגשת רעננות  ובריאות.

סול קליניקס